مقالات مقالات .

مقالات

لیزر موهای زائد در نازی آباد


عواملی باعث رشد موهای زائد درناحیه های می شود که م یتوان به موارد ذیل اشاره کرد:
در سه ماهگی دوم حاملگی هورمون های بدن متعادل نیست و همین امر منجر به رشد موهای زائد در بدن می شود.
لیرزموهای زائد در نازی آباد برای خانم ها حامله خطرناک است یا خیر؟
در حال حاضر تحقیق و بررسی ها در مورد اینکه لیرز موهای زائد برای خانم ها حامل مضرر هست به دست نیامده اما تا تولد کودک توصیه نمی شود.
ممکن است سوال های خجالتی از رفع موهای زائد برای افراد به وجود بیاید:
آیا انجام لیرز موهای زائد جوش ها را نابود می کند؟دلیل های مختلفی برای به وجود آمدن جوش در بدن که وجود باکتری یکی از آن عوامل است و یا موهای زیر پوستی درنواحی مختلف بدن هم جوش زا هستند.
برای لیرز موهای زائد در نواحی های پایین تنه هم باید کامل لخت شویم؟
با این که کدام از ناحیه بدن در جلسه لیرز مودر درمان قراربگیرد ممکن قادر پوشیدن لباس زیر نباشید پس متخصص لیرز برای شما یک حوله تمیز می آورد تا ناحیه های که قرار نیست لیرز انجام شودرا بپوشانید.
لیرزموهای زائد صورت آیا موهای زبر صورت را هم ازبین می برد؟
مردان برای رهایی از شر خارش صورت در زمان اصلاح به لیرزموهای زائد صورت رو می آوردند میزان ضخامت مو در روند لیرز تاثیر گذاراست و شاید به تعداد جلسات بیشتر لازم باشد .
موهای بند انگشت را می توان با لیرز از بین برد؟
مانند پوست صورت میزان ضخامت و رنگ موها به روی دست و پاهم ممکن است دشوار باشد .
بهترین دستگاه موهای زائد در نازی آباد بستگی به میزان استفاده و تعداد مراجعه کننده ها دارد و می توان به دستگاه های لیرز الکساندرایت اشاره کرد.
دستگاه لیرز الکساندرایت هم اکنون یکی از بهترین دستگاه های لیرز شناخته شده که دارایی قابلیت تنظیم کردن موج و تنرژی برای از بین بردن موهای زائد را دارد.
سه موج را شامل می شود:الکس که دارایی طول موج 755 نانومتر که با قدرت بیشتری وارد پوست می شود.طول موج دایود که این طول موج 810 است وقابلیت نفوذ بیشتر در پوست و سطح بیشتری را پوشش می دهد.طول موج 1064 که می تواند عمیق تر به پوست نفوذ نمایید و برای پوست های تیر مناسب است.
فواید استفاده از لیرز موهای زائد:همانطور آگاه هستید رفع موهای زائد یکی از مشغله های افراد بشماره می رود ولی لیرز برتری های نسبت به دیگر کارهای مانند وکس و شیو کردن دارد.سرعت بالاتررا برای ازبین بردن موهای زائد و تراکم را کمتر می کند برای رشد مجدد مو در مراکز لیزرموهای زائد در نازی آباد مراجعه کنید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۲:۰۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)